Центр раннего развития «Радуга»
оценка детского сада
Розвиток навички спілкування у дітей дошкільного віку.
- оволодіння дітьми навички встановлення контакту з однолітками, проявлення взаємоповаги та уваги;
- розвиток здатності до взаємодії, вміння підкоряти свої дії інтересам групи;
- розвиток уміння поступатися один одному, стримувати свої безпосередні бажання та пориви;
- оволодіння навичками вибору партнера по сумісній діяльності, вираження симпатії і приязні до однолітків.
Розвиток довільної поведінки
- виховання здатності до свідомої мобілізації своїх зусиль в досягненні цілі;
- формування вольових якостей особистості і здатності до довільного управління своєю поведінкою;
- виховання організованості і здатності до вольового управління своєю поведінкою під час взаємодії з однолітками;
- виховання витримкм, уміння подолати безпосередні бажання.
Розвиток ціленаправленого слухового сприйняття.
- розвиток уміння прислуховуватися до оточуючих звуків, цілеспрямовано сприймати та розрізняти їх;
- розвиток уміння розрізняти та відтворювати звуки;
- розвиток уміння виділяти звук серед решти і сприймати його як сигнал певної дії або події.
Формування цілеспрямованої уваги.
- розвиток цілеспрямованої уваги;
- оволодіння навичками одночасного виділення та враховування декількох різних умов розв'язків задачі;
- розвиток стійкої уваги;
- розвиток стійкої зосередженої уваги.
Розвиток пам'яті.
- розвиток цілеспрямованого запам'ятовування та нагадування;
- розвиток навичок встановлення змістових зв'язків між об'єктами як способу усвідомленого запам'ятовування;
- розширення об'єму пам'яті та уваги;
- розвиток вербальної пам'яті у дошкільників.
Розвиток мислення.
- розвиток просторових уявлень дітей і їх словесне позначення;
- оволодіння навичками самостійного виділення функцій предмета і позначення їх словом;
- розвиток цілісних уявлень про оточуючий світ;
- оволодіння навичками елементарного аналізу та синтезу відмінних особливостей об'єктів, встановлення їх тотожності та різниці.
Підготовка дітей дошкільного віку до навчання читанню.
- оволодіння здатністю виділяти класи предметів;
- оволодіння здатністю виділяти підкласи предметів всередині класів;
- оволодіння дією виключення предмета чи слова з класу;
- оволодіння дитиною навичкою сприймати слово окремо від конкретної ситуації, розуміти можливість існування різних значень одного слова;
- розвиток свідомої мови, відмереженої від конкретної ситуації та від безпосереднього життєвого досвіду дитини;
- оволодіння навичкою виділення з контексту нових, незнайомих дитині слів;
- розвиток у дитини здатності на розділення мовного потоку на одиниці (виділяти слово як одиницю мови);
- формування у дитини уяви про еквівалентність писемного та усного слова.
Комплекс підготовки до школи "Сходинки до знань " - це: - Базова освіта (розвиток мови, читання, логіка, математика);
- Основи культури, розумове та естетичне виховання;
- Інтелектуальний розвиток, що є фундаментом основ майбутніх знань, які будуть використовуватись у шкільному віці;
- Ігрові форми діяльності під час занять;
- Розвиток уваги, памяті, мислення;
- Заняття, що проходять за затвердженими програмами;
- Програми, орієнтовані на вік дитини та рівень її розвитку;
- Періодичне тестування з метою з'ясування рівня засвоєння матеріалу;
- Психологічна підготовка до навчання;
- Комунікативні навички спілкування з однолітками та старшими;
- Індивідуальний підхід до розвитку, виховання та навчання кожної дитини;
- Індивідуальні плани розвитку та пізнання оточуючого світу кожної дитини;
- Кількість дітей не більше 8-10 в групі;
- Активна взаємодія з однолітками та викладачами.
Комплекс має чотири рівні навчання: Рівень "Карапузи" (діти від 2-х до 3-х років); Рівень "Фантазери" (діти від 3-х до 4-х років); Рівень "Розумашки" (діти від 4-х до 5-ти років); Рівень "Знайки" (діти від 5-ти до 6-ти років).
Отзывы Центр раннего развития «Радуга»