Детский сад №63

Читать отзывы 0
Добавить отзыв
+38 044 246-19-46
+38 044 246-19-45
Київ, вул. Кадетський Гай, 5
Дитячий садок - КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 63 (ЯСЛА-САДОЧОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ З ГРУПАМИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ГРУПАМИ САНАТОРНИМИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ХРОН. НАСЛ.
Средняя
оценка детского сада
0
На основании 0 оценок клиентов
Читать отзывы 0

Комбинированный тип с санаторными группами для детей со специфическими проявлениями заболеваний дыхательных путей. Прием детей: с 2-х лет.

Директор: Самойлова Світлана Леонідівна
Рік відкриття: 1995
Кількість дітей: 127

Основні функції та напрямки роботи: дошкільний навчальний заклад з групами для дітей загального розвитку та санаторними для дітей з хронічними неспецифічними захворюваннями органів дихання. Розташований в мікрорайоні Кадетського Гаю. Має прекрасну матеріальну базу. В дошкільному закладі 3 групи загального розвитку, 3 - спеціальні для часто хворіючих дітей (ясельна, молодша, старша). Є басейн. Обладнаний кабінет з лікувально-оздоровчої роботи: аєро-фітопрофілактика, інгалятор, тубус-кварц, біотроп, масаж. Додаткові освітні послуги: - англійська мова, - хореографія. Кількість груп 6 з них: ясельна (з 2-х до 3-х років) - 1; молодша (з 3-х до 4-х років)_ - 2; середня (з 4-х до 5-ти років) - 1; старша (з 5-ти до 6-ти років) - 2.

Робота колективу закладу грунтується на розумінні того, що діти найкраще розвиваються, якщо вони внутрішньо готові до навчання та виховання. Зважаючи на це, педагоги дитячого садка створюють всі необхідні умови для гармонійного і різнобічного розвитку кожної дитини, її виховання і навчання та спрямовують свою діяльність на розвиток у дошкільника пізнавальної активності, творчого ставлення до дійсності.

Роль вихователів полягає у встановленні відповідної мети для кожної окремої дитини і для групи в цілому, у позитивній реакції на інтереси дітей, у повазі до особистісних сильних і слабких сторін кожного вихованця, у підтриманні природо – відповідної поведінки особистості дитини.

Сучасні тенденції розвитку дошкільної освіти передбачають орієнтацію на особистість дитини, створення сприятливих умов для формування у неї належної спрямованості, самосвідомості, позитивної самооцінки, самоповаги та шанобливого ставлення до тих, хто оточує дитину, конструктивних мотивів поведінки, нахилів, потреб, характеру, пізнавальних психічних процесів.

На сьогоднішній день індивідуальний підхід став головним орієнтиром освітньо – виховного процесу. Тому колектив дошкільного закладу для науково–практичного експериментального дослідження обрав тему: “Психолого–педагогічні умови становлення індивідуальності дошкільника”. Це стало поштовхом для дослідження, що ґрунтуються на практиці освіти малих дітей, а також включають обов’язкову роботу з сім’ями та громадськістю для індивідуалізації занять з кожною дитиною.

Першим кроком стало оволодіння педагогами сучасними методами вивчення індивідуальних відмінностей дітей. Під час семінарів – тренінгів по розвитку спостережливості, педагогічної етики, педагогічної майстерності колективу. Вся навчально–вихована робота в дошкільному закладі спрямована на поступове створення найсприятливіших умов для здійснення індивідуального розвитку кожної дитячої особистості. Це і турбота про комплектацію груп за психологічної сумісності, забезпечення гнучкого режиму дня, раціонального харчування, добір педагогічних кадрів, розробка заходів для полегшення адаптації дітей, система розвивальних ігор та створення психологічного комфорту для повноцінного розвитку особистості.

Поєднання педагогічного відчуття та прагнення оволодівати новими знаннями дає змогу у дитині виявити творче мислення, уяву, фантазію, пізнавальні здібності, і завдання педагогів - створити максимально сприятливі умови для їх розвитку. Зусиллями вихователів створені освітньо – виховні осередки, які відповідають індивідуальному рівню розвитку, інтересам і потребам вихованців, діти із задоволенням навчаються та граються. Центри діяльності дають дітьми змогу індивідуалізувати заняття для самих себе, виходячи зі своїх вмінь та інтересів. Вихователі спостерігають за дітьми і фіксують їх рівень розвитку. З часом педагог дає дітям складніші матеріали, надає безпосередньо допомогу у формуванні необхідних вмінь та навичок.

Співпраця батьків і педагогів дитячого садка спрямована на здійснення індивідуального розвитку і виховання кожної дитини. На семінарах, батьківських зборах, індивідуальних консультаціях дорослих знайомлять зі змістом розвивальних ігор, обговорюються педагогічні ситуації, які допомагають їм дізнатися про здібності і можливості кожної дитини, вибрати найдоцільніші методи виховання та розвитку.

В дошкільному закладі проводяться також індивідуальні корекційно – розвивальні заняття фахівцями: психологом, інструктором з фізичного виховання, музичним керівником.

Можливість індивідуалізації передбачає знання про здоров’я, фізичний та емоційний розвиток, здатність до пізнання. В цьому педагогам допомагають спостереження, бесіди, ігрові тестування, які проводяться вихователями та практичним психологом.

Результати цієї роботи занотовують в щоденниках спостережень, індивідуальних психологічних картках кожного вихованця. (“Картка історії розвитку”). Педагог спостерігає за дитиною, оцінює, в який момент дитина може досягти визначальних стадій розвитку, і вживає заходів, щоб викликати відповідну реакцію для цієї стадії розвитку дитини.

Отзывы Детский сад №63

0 отзывов о садике
Добавить отзыв

У нас запрещены анонимные комментарии, поэтому авторизуйтесь, пожалуйста, через социальные сети. Спасибо!