Детский сад №381
оценка детского сада
Для детей с нарушениями зрения. Психолог. Логопед. Дефектолог. Спортзал. Прием детей: с 2-х лет.
Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу для дітей з порушеннями зору № 381
Завідуюча - Яковлева Світлана Олександрівна
Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу № 381 для дітей з порушеннями зору відвідують діти від 2-х до 7-и років з такими зоровими порушеннями: астигматизм, ністагм, короткозорість, косоокість, катаракта, атрофія зорових нервів, глаукома, гіперметропія, амбліопія.
Прийом дітей в ДНЗ здійснюється за направленням районного лікаря-окуліста, на основі рішення районної медико-педагогічної комісії та направлення управління освіти. Здійснюється тривале та інтенсивне комплексне лікування, поєднане водночас із раціонально побудованим педагогічним процесом, який передбачає корекційно-виховну роботу з урахуванням порушень зорового аналізатора.
А тому в ДНЗ здійснюється три основні напрямки роботи: організаційно-педагогічний, лікувально-відновлювальний та корекційно-виховний, які забезпечують не тільки можливість засвоєння дітьми загальноосвітньої програми, але й розвиток та охорону функцій зорового аналізатора, корекцію та компенсацію вторинних відхилень в розвитку дітей та соціальну адаптацію.
Успіх вирішення цих завдань залежить від вирішення їх у тісному взаємозвязку. Лікувально-відновлювальний напрямок роботи полягає в розвитку збережених зорових функцій у дітей з вадами зору, відновлення їх до норми медичними та педагогічними засобами. Знання зорових можливостей дитини дозволяє педагогам цілеспрямовано впливати на розвиток зору, створювати умови для закріплення результатів відновлювального лікування.
Для розвитку зорового сприймання і активізації зорових функцій дітей в процесі навчання та виховання використовуються всі види дитячої діяльності: гра, праця, заняття, побутова діяльність. Це забезпечує дітям формування практичних навичок і умінь користуватися неповноцінним зором в процесі життєдіяльності.
Важливим завданням в рамках корекційно-виховного процесу є формування у дошкільників з вадами зору компенсаторних способів пізнавальної, ігрової та трудової діяльності.
В результаті ефективної роботи дошкільного закладу діти, подолавши зорову патологію успішно продовжують навчання в масових школах та легко адаптуються в житті.
Отзывы Детский сад №381